czwartek, 24 stycznia 2013

nie potrafię spać.

Jestem zwykła. Znaczy... wiem, że tak nie jest, ale ostatnio kiedy dzwoni szkolny dzwonek wychodzę  z sali niczym dementor i znów ogarnia mnie to samo uczucie.
Beztalencie. Totalne nic. Zero. Pustka. Nicość.
Naprawdę chciałabym być dobra w jakimś przedmiocie. Błyszczeć na lekcjach i tłumaczyć zadania na przerwach. Tymczasem kolejna rozszerzona matura z matmy, kolejna porażka, kolejne słuchanie na polskim o kupie i zadawanie sobie pytania 'co ja tu kurde robię?'

Potrzebuję końca świata.
A żeby to już wszystko wysadziło, żeby się skończyło ! 

Jest tyle słów, które się tu nie pojawią. Emocji, które nie wyjdą. 

Mam w głowie wakacje. 

Siedzę na krawędzi tarasu w kusej piżamce. Nogi zwisają mi za balustradą, jakiś włoch rozwożący ciabattę zagwiżdże. Powietrze ma zapach spalin, ale wychodzi słońce, robi się gorąco. Przyjaciele jeszcze pochrapują w łóżkach, a ja czuję tę najcudowniejszą w świecie beztroskę wymieszaną z radością. Biorę łyk ciepłej coli, która została po ostatniej nocy.
Zamykam oczy i tu je  otwieram.
Nie mogę spać. Już nie chcę. Czy nie wystarczająco marnuję swój czas ?
Mam przespać 1/3 życia ?


Nie mogę się jakoś szczególnie rozpisać po tym jak zabrałam się za felietony.
Może kiedyś uda mi się to tworzyć bez stratnie.
Tymczasem  13% mojego życia (wyliczone z największą precyzją) zabiera cenny czas,
inspiracje i  wszystko to co w Ali najlepsze.
Muszę się zebrać do kupy. Wyspać, uczesać, poczytać, poćwiczyć.





Cóż. Dostałam zdjęcia od fotografa.
Podrzucam wam moje ulubione ujęcia.


























W ramach poprawy humoru i fizyczno-psychicznego wyżycia się 
wpadłam do kuchni i zrobiłam faszerowaną paprykę.



Buźka.










6 komentarzy:

  1. Nie długą będą wakacje moze takie jak rok temu. Fajnie by było jak bym się cieszył bardzo :)
    Będzie dobrze Alu

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie ciepła Cola :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię te twoje głębokie komentarze Aga :)

      Fakt. Niedobra, ale z konieczności można przeżyć ^^

      Usuń
  3. widać Paulina bawiła się extra!

    OdpowiedzUsuń