czwartek, 7 marca 2013

zaplątani ludzie. rozsupłana ja.

Nie zawsze dostajemy to czego chcemy. Czasami trzeba brać to co nas spotyka.
A zwykle to gówno i ile byśmy się nie starali gównem pozostanie.

Czym jest nadzieja ? Nadzieja to wiara, że kolejnym razem się uda i twarda dupa, która pozwala ciągle upadać.  Mój betonowy tyłek już się powoli tłucze. Jestem trochę obolała, niewyspana, wiecznie zmęczona.
Przestałam pić kakao i po kilku dniach porządku znów przewróciłam mój pokój do góry nogami.

"Sama sobie syf robisz"- mawia moja mama za każdym razem kiedy tu przychodzi. Ale ja się odnajduję w bałaganie i czuję się bezpieczniej, wiedząc, że tylko ja wiem gdzie co jest i tylko ja mogę to znów zebrać do ładu.

Ale teraz Ala mimo wszystko wraca do łask. Znów zaczynam być zabiegana, zajęta, zorganizowana. Za te trzy zetki kocham siebie najmocniej na świecie i tego związku nie chcę za nic w świecie przerywać. Muszę tylko pilnować, żeby się w nim nie zatracić, bo faza 'shining like a star' dla mnie nigdy nie kończy się dobrze.Być więc Alą, ale z umiarem.

Cytując Wendzikowską "Uciekam czy gonię?" - bo tego jeszcze nie wiem. W każdym razie jutro kochany Kraków z kochaną osobą, w sobotę jakieś party, party  więc zapowiada się cudowny weekend... wreszcie.


Tymczasem moje pierwsze zdjęcie klasowe na którym wyglądam jak człowiek.
Puchar dla Agi.


Na dzisiaj tyle. 
Postaram się przygotować wam maksymalnie potężnie pozytywną fotorelację
ze wszystkich radości tych nadchodzących dni, żebyście się trochę pozarażali.  


p.s. A moim najcudowniejszym kobietom zawczasu:
słodyczy idących w cycki (Laura - tobie już nie), romantyczno-aroganckich ideałów mężczyzn,
pewności siebie, optymizmu, dużo uśmiechów,
motywacji,  Loubitonów , pieniędzy co dają szczęście
i  umiejętności dostrzegania cudów w każdym dniu.

sobie samej:  dużo szczęścia (bo się przyda w tym roku),
 świetnych wakacji (bo dziś już coś zaczęliśmy i oby szybko nie zdechło)
i siły na słońce pomimo deszczu

+mój krótki kobiecy przegląd cudowności i pierdół :


























Bawcie się świetnie
-ja będę.

   


3 komentarze:

  1. czekam na puchar! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wyszłaś <3
    a z ogłoszeń: chętnie zamienię miseczkę D na 2xB, oddam w odpowiedzialne ręce

    OdpowiedzUsuń