niedziela, 27 stycznia 2013

language.

Mężczyzna.Róża.Samochód.Podróż.Kawa.Teatr.Spacer.Wieczór.Rozmowy.

Wszystko brzmi tak paskudnie dojrzale. Wszystko tak nieprawdopodobnie nieswojo. 
Brzmi inaczej. Zupełnie. Zupełnie jak coś od czego powinnam uciekać.
A jednak... jak coś co chciałabym nieustannie odtwarzać.
-no. przynajmniej co miesiąc zamierzam  :)

"Blanche i Marie" na wrocławskiej scenie jak najbardziej do polecenia intelektualnym jednostkom wybitnym.
(a tak szczerze to para zagubionych, szalonych nastolatków pośród czterdziestoletnich 
widzów wyglądała co najmniej dziwnie)





 Niedziela Gosiowo. Relacje z burżuazyjnej studniówki, zdjęcia najpiękniejszej przyjaciółki
i wizyta u tej drugiej -zakochanej po uszy, znanej szerzej jako maleństwo i wciąż robiącej najpyszniejsze kakao na świecie i kochającej słodycze tak mocno jak ja.

Udało mi się przy okazji (wreszcie!)  poznać Nielsa - szczęśliwego wybranka.  I choć angielski Małgoni w porównaniu do mojego to chiński mur i osiedlowy krawężnik-  ta para najlepiej wygląda jak milczy, tuli się i tak czule na siebie patrzy. Cóż - mi pozostaje tylko się przyglądać, podziwiać i uśmiechać kiedy i oni odsłaniają śnieżnobiałe ząbki, żartując w języku... miłości.





Tymczasem zepsułam swój komputer, od jutra zaczynam maturalną rzeźnię, chodzenie na basen (Laura, chcesz się podczepić ?)i wżeram owoc, który mógłby konkurować z czekoladą.
Jedliście liczi ?

 





5 komentarzy:

  1. kurde, chciałam napisać, że kocham liczi, ale za bardzo kojarzy mi się to z Liczi :<
    Też miałam zacząć maturalną rzeźnię i ćwiczenia, a skończyło się na pogotowiu i masie ketanolu, dobre ferie nigdy nie będą złe!

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak - liczi <3

    Matko. co żeś sobie zrobiła ?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, ale żyję w niezgodzie ze stawem biodrowym i nerwem w plecach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jadłam liczi, Liczi kocham <3 na basen bardzo chętnie - jak już wyleczę swoje zawalone gardło :) a na Nielsa i Małgosię nie mogę się napatrzeć i nadziwić ich historii, życzę im wiele szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. licz mogłabym jeść tonami chociaż kojarzy mi się z ludzkim okiem oO

    OdpowiedzUsuń